dinsdag 30 oktober 2012

Motivatie boost.


Je kent het vast wel. Je hebt echt nog een shitload aan schoolwerk, huiswerk of andere 'To Do' lijstjes liggen. Soms heb je er echt geen zin in. Je bent niet gemotiveerd. Of zoals ik het altijd zeg: 'Ja, ik zoek het gewoon niet.'

Daarom bedacht ik iets om mezelf te motiveren. Ook al is het maar een klein beetje meer.

Als ik van die 'To Do' lijstjes heb liggen word ik er altijd meteen een beetje treurig van. Je hebt er geen zin in, het komt er niet van, je hebt er geen tijd voor of je hebt gewoonweg leukere dingen te doen.

Om mezelf te motiveren ben ik opzoek gegaan naar plaatjes met een tekst die je aan het nadenken zetten. Maar die je wel motiveren. Zoals je al op het eerste plaatje ziet, dit is mijn 'Things to do' lijstje waar ik tegenop zie. Die plaatjes plak ik dan bovenaan mijn lijstje, in mn agenda of op mn werk dat nog moet gebeuren. Vreemd genoeg helpt het voor mij!

Dus ik wil graag een deel van de verzameling met jullie delen. Misschien haal jij hier ook wel wat motivatie uit voor je eigen 'To Do' die je nog hebt.

Mijn 'favorite' is de 'DO SOMETHING TODAY THAT YOUR FUTURE SELF WILL THANK YOU FOR'.

Opzoek naar meer?
Mijn plaatjes komen van de onderstaande site af. Ze zijn van Serena van www.beautylab.nl
http://pinterest.com/beautylab/inspirational/

Ook op http://pinterest.com/ en http://cards.boomerang.nl/ zijn erg veel mooie en vooral inspirerende plaatjes te vinden.

Wat is jullie favoriet? Of heb jij een ander manier om jezelf te motiveren?

Liefs, Lis

2 opmerkingen:

  1. Whoaa dat lijstje op het plaatje komt me zóóó bekent voor hahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oow en om jezelf te motiveren: Beloon jezelf na dat je hard gewerkt hebt aan bijvoorbeeld je schoolwerk :)

    BeantwoordenVerwijderen